miercuri, 18 februarie 2009

Cine sunt eu?

Cum v-am promis, voi incerca sa ma prezint in cateva cuvinte.

Eu sunt Iulian, student in Franta. Am inceput sa practic cercetasia acum patru ani, cand am ajuns la Lille. Timp de trei ani am fost lider la exploratori. In acest moment sunt voluntar in cadrul departamentului international des Scoutes et Guides de France pentru relatiile cu ONCR si persoana de contact pentru grupurile de cercetasi francezi care vor sa mearga in Romania cu diverse proiecte.

Aici la Lille incepand de anul acesta sunt animator spiritual al centrului meu.

Am invatat sa traiesc cercetasia ca un mic lupisor. Imi voi aminti intotdeauna de primul hike, de stagiul meu BAFA unde am facut primele mele constructii, am animat primele jocuri. Imi voi aminti intotdeauna de primul meu camp sau de campul trait in Romania cu exploratorii francezi. In sfarsit nu voi uita niciodata angajamentul meu ca adult in asociatie.

Dar cercetasia m-a ajutat sa cunosc putin mai mult cultura franceza, sa cunosc foarte multi oameni si sa am multi prieteni. Ea mi-a dat si imi da multe lucruri din punct de vedere human si spiritual.

Va incurajez sa continuati cercetasia acolo unde mergeti pentru studii, munca etc. Cercetasi sunt aproape peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu